Generalforsamling 2024 med koncert af Paul Harrison Band

fredag, 15. marts 2024 - 19:00

Velkommen til Generalforsamling med efterfølgende musik leveret af Paul Harrison Band. Som medlem af Gladsaxe Jazzklub kan du tilmelde dig på følgende måde:

1. Kun deltage i Generalforsamling, det er naturligvis gratis
  2. Deltage i arrangementet med en Sandwich og en øl/vand/vin inden generalforsamlingen, og efterfølgende koncert, dette koster Kr. 100,-

Ikke medlemmer af Gladsaxe Jazzklub kan deltage i den efterfølgende koncert (adgang efter generalforsamlingen - ca. kl. 19:45):

1. Adgang for ikke medlemmer koster Kr. 140,-
  2. Adgang for medlemmer af entrésamarbejdet koster Kr. 100,-

Bemærk: Man kan kun tilmelde én person af gangen. Paul Harrison Band. Paul Harrison har i 2023 boet i Danmark i 25 år. Den engelske kapelmester disker op med et yderst succesfuldt band, med stærke danske og internationale kræfter. Musikken giver genlyd overalt og en udadvendt sceneoptræden er Harrisons varemærke. Repertoiret favner yderst bredt, og udover bandets kendte numre, samt paletten af traditionelle klassikere, kommer der hele tiden fornyelser til. Med velkendt dynamik bydes der på alt fra fyrige numre til smukke ballader, sikkert leveret i stramme arrangementer, og i alle rytmiske stilarter.Harrison er garant for høj kvalitet, med et professionelt og tæt sammenspillet, udadvendt og humoristisk team.

Dørene åbnes:
18:30 for spisende, 18:45 for andre medlemmer, 19:45 for ikke medlemmer
Musikken starter:
Besætning:

Paul Harrison - klarinet/sopransax/altsax.
Kevin Grenfell – trombone/vokal.
Marc Chain – guitar/vokal.
Søren Stausbøl – piano/Vokal.
Peter Williams – kontrabas.
Mikkel Find - trommer.